21/05/2022

Op zaterdag 14 mei vond voor de vijfde keer de Vught Classic Car Rally plaats. De organiserende serviceclubs, Kiwanis Vught en Lionsclub Vught, hebben op het terrein van de Isabella Kazerne ruim 70 equipes mogen verwelkomen. Vanaf half 10 werd er gestart: eerst de sportklasse en daarna de tourklasse. In de ochtend ging de route door het Brabantse land richting Nistelrode, waar bij The Duke Club een lunch klaar stond. Het middaggedeelte bracht de deelnemers richting het Land van Maas en Waal. Aan het eind van de middag keerden de equipes weet terug naar Vught. De finish was ter hoogte van Restaurant ’t Misverstand waar onder het genot van een hapje en een drankje terug kon worden gekeken op een mooie en zonnige dag. Zoals gebruikelijk werd er gereden voor het goede doel. De opbrengst van deze lustrumeditie komt zelfs ten goede aan maar liefst vier goede doelen: Tandem Club Vught, Kiwanis Kinderfonds, Stichting Het Verloren Kind en voor het opzetten van een buitenbioscoop voor de jeugd van Vught. De rally was niet mogelijk geweest zonder sponsoren. In het bijzonder Di Lusso Jewels, Exclusive Swiss Cars, David redefining finance en DSV Global Transport & Logistics. Kiwanis Vught en Lionsclub Vught Les Lunettes bedankt iedereen die deze lustrumeditie tot een geslaagd evenement heeft gemaakt.